چگونه به مبارزه با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به مبارزه با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

چگونه به مبارزه با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ بیماری مزمن کلیه (CKD) یک آسیب متوسط ​​کلیه که GFR بین 30-59ml / min است. به عنوان عملکرد کلیه را کاهش می دهد، برخی از علائم بالینی برجسته، که ممکن است این بیماری بدون درمان تشدید تولید کند. علاوه بر این، برخی از بیماران ممکن است به نارسایی کلیه در طول زمان پیشرفت. خب پس، چگونه به مبارزه با مرحله بیماری کلیوی 3؟

در مقایسه با مرحله 4 یا بیماری کلیوی مرحله نهایی، مرحله 3 بیماری مزمن یک گام مهم و حیاتی برای بیماران به بهبود سلامت خود را به طور کامل به عنوان هنوز هم برخی از نفرون است که می تواند به خوبی در دوره کار وجود دارد. بنابراین، آنچه که ما انجام است که به ترمیم و محافظت از سلول های کلیوی آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده. برای گزینه های درمانی در دسترس، شما می توانید گزارش آزمون برای enfermedad-renal@hotmail.com وصل کنید و یا مشورت دکتر ما واتساپ: 8613933056495.

برای رسیدن به هدف، نشان می دهد بیماران به آنها برای دریافت درمان جامع از موارد زیر است:

1. برنامه رژیم غذایی سالم

همه بیماران با بیماری کلیوی نشان می دهد برنامه را به یک رژیم غذایی متعادل و سالم است. از آنجا که اکثر مواد غذایی که مصرف تولید برخی از زباله بیشتر یا کمتر، به توسط کلیه از بین برود. با این حال، کلیه های آسیب دیده نمی تواند عمل به طور کامل، شکی نیست که بار کلیه افزایش خواهد یافت اگر بیماران محدودیت های رژیم غذایی توسعه وجود ندارد. برای به دست آوردن برنامه رژیم غذایی فردی، لطفا احساس رایگان برای تماس با دکتر آنلاین ما.

2. بررسی نشانه ها و عوارض

فشار خون بالا و دیابت می تواند به عنوان دو علت اصلی آسیب کلیوی در نظر گرفته. به منظور کنترل آنها، روند، ARBs یا مهار کننده های ACE کمک می کند. همانطور که برای دیگر علائم ممکن مانند کم خونی، تورم، پروتئینوری، و غیره، همچنین باید یک دوز مناسب از مواد مخدر تحت راهنمایی های حرفه ای از یک دکتر است.

3. دریافت درمان های طبیعی که تعمیر آسیب کلیه

در حال حاضر درمان های جدید برای بیماری های کلیوی به طور گسترده ای در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang استفاده می شود. این درمان شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، ایمونوتراپی، مخلوط Maikang، آلودگی خون درمان، حمام پا، و غیره پس از استفاده از 30 سال، ما نشان داده اند که همه آنها می تواند کمک به بهبود توانایی خود مدیریت کلیه و بهبود عملکرد کلیه ریشه. البته، شما همچنین می توانید تاریخ ما از بیمار، به عنوان خوانده شده با این امید که شما می توانید اعتماد به نفس به مبارزه با بیماری های کلیوی را افزایش دهد.

علاوه بر این، شیوه زندگی سالم نیز ضروری به حفظ سلامت کل بدن است.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: